1. Mieszkam poza granicami Polski. Czy mogę kupić przedmiot?
Jak najbardziej możesz dokonać zakupów w naszym sklepie. Wystarczy, że w koszyku zamówień zamienisz pole „Polska” na interesujący Ciebie kraj.
2.
Jak długo muszę czekać na realizację zamówienia?
Docelowy czas na dostarczenie paczki to 2 dni robocze, licząc od momentu wysłania. 99% naszych zamówień jest doręczona klientom na drugi dzień po złożeniu zamówienia :)
3.
Co jeżeli nie będzie mnie w domu podczas wizyty kuriera?
Kurier będzie się z Tobą kontaktował umawiając się na odbiór paczki. W razie problemów, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy.
4.
Jakie są koszty wysyłki?
W zależności od wyboru koszty wysyłki są następujące:
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.